Kontakty pro objednání se k lékaři:
- telefon 380 331 750 nebo 380 331 682
- email praktik.velesin1@gmail.com
-
elektronický objednávkový systém
Online objednání - osobně
Prosíme o trpělivost, sestry za den vyřídí mnoho desítek telefonátů a emailů a k tomu samozřejmě musejí zvládat i běžnou agendu ordinace. Primárně se věnují potřebám pacientů přítomných. Volejte tedy opakovaně.
Všechny pacienty prosíme, aby bez vyzvání hlásili své příjmení, jméno a rok narození po příchodu do čekárny. Bydliště jen na výzvu sestry.
Při telefonickém objednávání léků, prosíme pacienty, aby si o léky pokud je to možné nevolali mezi 7 – 9 hodinou, kdy se k nám nejvíce potřebují dovolat pacienti s akutními zdravotními potížemi.
Časové možnosti pro jednotlivá vyšetření a prohlídky jsou omezené. Je tedy nutné svůj požadavek co nejvíce specifikovat (např. vyšetření u lékaře pro zdravotní potíže, kontrola, preventivní prohlídka, řidičák, posudek do práce atd.). Dle charakteru a délky trvání Vašich potíží určíme jak rychle by jste měli být ošetřeni.
Před plánovanou operací se objednávejte na předoperačního vyšetření alespoň 1 měsíc před zákrokem, aby bylo možné naplánovat a provést všechna potřebná vyšetření.
Respektujte, že pořadí pacientů určuje lékař. Skutečně se maximálně snažíme dodržovat časy objednání. Vzhledem k charakteru a chodu ambulance praktického lékaře může dojít k posunutí času objednání, někdy i o delší časový interval.
Příčiny mohou být různé:
- Do ordinace se dostaví pacienti, kteří potřebují vzhledem k charakteru svého onemocnění od personálu akutní/přednostní ošetření.
- Čas ošetření některého z pacientů se prodlouží závažností nebo komplikacemi jiného jeho onemocnění.
- Technické poruchy/výpadek elektrického proudu, vody, počítačové techniky, aj.
- Jiné nepředvídatelné situace.
Ponechejte si proto, prosíme, dostatečnou časovou rezervu. Objednaní pacienti mají přednost před neobjednanými, pokud nejsou důvody, aby tomu bylo jinak. Neobjednaní pacienti s neakutními obtížemi musí vyčkat na volný čas v ordinační době nebo jsou zdravotní sestrou objednáni na určitý termín. Všechny čekající pacienty prosíme o trpělivost, toleranci a slušnost.
Prosíme, aby se objednaný pacient, který se nemůže dostavit na vyšetření, předem omluvil a neblokoval tak rezervovaný čas jiným pacientům.
Oznamování změn
Prosíme registrované pacienty aby co nejdříve nahlásili zdravotnickému zařízení veškeré důležité změny týkající se osobních údajů ( příjmení, jméno, bydliště, telefon, email, číslo OP a další) a pojištění (druh a změna pojišťovny).
Zdravotnická dokumentace
- Za zdravotnickou dokumentaci pacienta vedenou praktickým lékařem je tento lékař zodpovědný. Dokumentaci nelze ze zdravotnického zařízení vynášet. Nahlížet do ní a pořizovat si fotokopie může pacient pouze v ordinaci, za přítomnosti zdravotního personálu a za poplatek dle platného ceníku.
- Pokud se pacient přeregistruje k jinému lékaři, zdravotnické zařízení odesílá tomuto lékaři na jeho žádost výpis ze zdravotní dokumentace. Výpis obsahuje všechny údaje potřebné pro poskytování dalších zdravotních služeb pacientovi.
Informace k e-neschopence
- E -neschopenku lze vystavit maximálně 3 dny zpětně.
- O lístek na peníze si pacient žádá sám, a to při kontrole v ordinaci. Je potřeba jej odeslat 14.den Vaší pracovní neschopnosti a dále vždy 1 krát měsíčně kdykoliv ( nikoli poslední den v měsíci).
- Při ukončení e – neschopenky je lístek na peníze zasílán automaticky.
- E – neschopenku nelze ukončit zpětně, ale maximálně 3 dny dopředu.
- Do zaměstnání nastupujte vždy až po ukončení e – neschopenky ( nastupujete – li v pondělí, volejte o ukončení v pátek).
Chráníte sebe, ostatní pacienty i nás. Děkujeme, že nám pomáháte.